.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ذغال سنگ سوادكوه كك خواهد شد
شمال نیوز: با راه اندازي كارخانه كك سازي سوادكوه بيش از 1000 شغل مستقيم و 5000شغل غير مستقيم ايجاد خواهد شد كه مي تواند بخشي از مشكلات بيكاري و محروم بودن سوادكوه را پوشش داد.

شمال نیوز: نماينده مردم سوادكوه قائمشهر جويبار و سيمرغ در مجلس شوراي اسلامي در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار شمال نيوز در رابطه با زمان آغاز به كار پروژه كك سازي سوادكوه اظهار داشت: معاون وزير صنعت معدن و تجارت و هئيت همراه در بازديد از معادن ذغال سنگ و معادن فعال و نيمه فعال سوادكوه هرچه سريعتر عملياتي شدن اين پروژه بزرگ را مورد تاكيد خود قرار داد.

سيد هادي حسيني تصريح كرد: برنده مناقصه كك سازي سوادكوه كه يك پيمانكار ايراني است به همراه فاينانس موردنظر مشخص شده است و در روزهاي آينده با ابلاغ به پيمانكار كار عمليات تجهيز كارگاه آغاز خواهد شد.

حسيني يادآور شد: با راه اندازي كارخانه كك سازي سوادكوه بيش از 1000 شغل مستقيم و 5000شغل غير مستقيم ايجاد خواهد شد كه مي تواند بخشي از مشكلات بيكاري و محروم بودن سوادكوه را پوشش داد.

وي نياز كارخانه كك سازي سوادكوه به مواد اوليه مورد استفاده خود اشاره كرد و گفت: با راه اندازي مجتمع كك سازي سوادكوه معادن ذغال سنگ منطقه مازندران فعال خواهند شد كه معادن ذغال سنگ منطقه بايد براي تامين بيش از 350 هزار تن ذغال سنگ كك سازي تلاش كنند.

اين نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي تاكيد كرد: با برنامه ريزي هاي كه صورت گرفته است و با راه كارهاي قانوني موجود معادني كه فعال نيستند و نمي توانند فعاليت كنند را بايد بخشهاي خصوصي به دولت مستردد كنند.

عضوء كميسيون صنعت معدن و تجارت مجلس شوراي اسلامي اذعان داشت: با توجه به هموار شدن مشكلات پيش روي اجراي پروژه كك سازي سوادكوه مي توان آينده اي روشن را براي اين منطقه محروم و كمتر توسعه يافته متصور شد.

هادي حسيني افزود: توسعه مازندران در بخش صنعت و معدن با اجراي پروژه هاي بزرگ و هدف دار محقق خواهد شد كه اين مهم به حمايت همه مسولان و مديران نياز دارد.

اين نماينده مجلس در رابطه با راه اندازي كارخانه نساجي مازندران با اشاره به دريافت حقوق و عيدي كارگران گفت: پس از سالها كارگران زحمت كش و بي ادعاي نساجي توانستند براي اولين بار در زمان قانوني به حقوق قانوني خود برسند.

حسيني به مظلوم بودن كارگران نساجي مازندران اشاره كرد و گفت: كارگران نساجي سالها رنج و زحمتي را كه ديگران مسبب آن بودند تحمل كردند و انصافا شايسته ستايش و تقدير هستند.

وي از روزهاي خوشي براي نساجي مازندران خبر داد و گفت: اميدواريم كه سرمايه گذار نساجي بتواند اين صنعتي كه مردمان خدوم و زحمتكش عمر خود را پاي آن به پيري رسانيدن به روزهاي خوش گذشته نزديك گرداند./خ210


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 11 فروردين 1392
خسته نباشيد بعد از 8 سال تازه ميخواد برنده مناقصه كه اصلا معلوم نيست ميتونه كارو انجام بده يا نه ميخاد مشخص بشه ؟؟؟چه خوش خيال
حسین 11 فروردين 1392
خالی بندی را کنار بگذارید
نا شناس 11 فروردين 1392
ای مردم فهیم قا ئم شهر سوادکوه بزرگ یادتان هست دو نمایند ه شعار میدادند که از نساجی وکک سازی خبری نیست ؟؟؟؟""وای بر این مردم وامان از نفس سرکش:
سید 10 فروردين 1392
یک روز و دو روز نیست این مشکل ما...ما سیصد وشصت و پنج مشکل داریم....آقای حسینی برای5بار کلنگ خورد کک سازی...آقا بیخیلال
نا شناس 12 فروردين 1392
تا اینجای کار که مربوط به آقای اکبری بود . آقای سیدهادی حسینی چقدر عوام فریبی . شما که میگفتین اینها شعار انتخاباتیه .. تا اینجای کار هرچه شعار دادین و گفتین از عملکرد دیگر نمایندگان بوده است . از شهرستان شدن سیمرغ گرفته و سوادکوی شمالی و نساجی و ..... به عنوان یک شهروند از شما خواهشمندیم یکبار از عملکرد خودتان در این مدت برای این مردم فهیم بگویید .البته مردم ما شعورشان بیشتر از اونی هست که فکر میکنید و همه چیز رو متوجه هستند حتی بهتر از شما

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.